Робота шкільного методичного об`єднання

НАКАЗ ПО ШКОЛІ № 85 ВІД 01.09.2016 "Про організацію та проведення методичної роботи з педагогічними працівниками закладу у 2016/2017 навчальному році"

Оновлені навчальні програми для початкових класів можно подивитись тут - http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html

Самоаналіз уроку - зручний спосіб моніторити власний професійний розвиток.

Ти можеш!» — повинен нагадувати вчитель учневі.
Він може!» — повинен нагадувати колектив.
«Я можу!» — повинен повірити в себе учень. В. Шаталов

Нормативно-правова база:

Наказ МІнІстерства освіти та науки україни №1009 від 19.08.2016 "ПРо внесення змін до наказу міністерства освіти і науки україни від 21.08.2013 № 1222"

НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ № 948 ВІд 05.08.2016 "Про затвердження змін до навчальних програм 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів"

Лист Міністерства № 1/9-343 від 01.07.2014 "Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі"

Сучасний урок у початковій школі
Ведення журналів
Щодо контролю та оцінювання навчальних робіт учнів
Схема самоаналізу уроку

Основною метою керівника і педагогічного колективу школи є створення умов для розвитку потенціалу і самореалізації кожного учня, створення для цього необхідних педагогічних умов - «...дійсної майстерні людей, в якій... розуми учнів осявалися б блиском мудрості, для того, щоб проникати у все явне і сокровенне.» (Я.Коменський «Велика Дидактика» гл.11).

Створи власне електронне портфоліо!

Організація шкільної методичної роботи в школі спрямована на реалізацію методичної теми “Розвиток ключових компетентностей молодших школярів як шлях до покращення якості навчвльно-виховного процесу”.

Члени шкільного методичного об`єднання поставили собі за мету прагнути:

- підвищення педагогічної майстерності, методичного і наукового рівня вчителя, забезпечення рівня кваліфікації педагогічних кадрів, необхідного для успішного розвитку школи;

- впровадження різноманітних форм та методів активізації пізнавальної діяльності школярів, організація самостійної роботи учнів;

- впровадження різних форм методичної роботи: традиційних та інноваційних педагогічних технологій (індивідуальних, групових, колективних)
- забезпечення рівня кваліфікації педагогічних кадрів, необхідний для успішного розвитку школи.

-
Кiлькiсть переглядiв: 3753

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.